2015/01/28

SNAP#41 Nigel Cabourn

What kind of person is fashionista?

I take a snapshot by asking fashionista on street.
I can't make it, if I hesitate.
It is a instant.

In case, I took him who is known vintage military collecter.
He has worked for 40 years in fashion business.

SNAP#41
Nigel Cabourn

He stood out by dope military style, so I stopped to take snap from back.
He wore military clothes smartly firm. We can't be like a him, if we imitate the style.
I felt that this is the "STYLE"!!
Furthermore he was a friendly and a kindly smile!
But, I got nurvous by his air...


What kind of person is fashionista?
It is just a firm kindly gentlemen.


I'll post snap article next time.
Don't miss it!!
Thank you for reading my blog.

Peace.






お洒落な人とは?


街でお洒落な人を見つけては声を掛けて写真を撮らせてもらっている。

少しでも躊躇すると間に合わない。
ほんの一瞬の判断。

今回、声を掛けたのは知る人ぞ知る40年以上アパレル業界で活躍するデザイナー、また
ヴィンテージミリタリーコレクターとしても知られている。

SNAP#41
Nigel Caborn


濃厚なスタイルは一際目立つ存在で、後ろから引き留める形で写真を撮らせて頂きました。
ブレないミリタリースタイルは、日本人が参考にして真似を出来るような代物では無く、

これぞスタイル
と感じさせる佇まい。

笑顔が素敵でとても気さくな方でした。
ただ、雰囲気があってこちらは緊張してしまいましたね(笑)


お洒落な人とは?
ブレない気さくなオッさん


という事で、
間違いは無さそうですね。


少なくとも私が尊敬するのはこんな方々が多いです(笑)


それではまた次回、スナップ記事を更新致します。
いつもご愛読ありがとうございます!
今後ともごひいきに

No comments:

Post a Comment