2014/12/16

SNAP #37

How are you doing?
I cought a cold last week. It was a toughness week.

Anyway,
Snap #37
Name / Eiichi Izumi
Job / shop manager DESPERADO

I saw my friend. I want to talk to her.
I tried to wish taking photography of shop staff...
And then they said just "ok!"
!?
Really?! I'm very excited!
He weared big vintage bangle.
So coooooool!

Thank you for your cooperations!!


I'll post lady's story in another country.
Coming soon...
See you!


こんにちわ。
先週は風邪をひいてしまいまして、週に一度しか更新できませんでした。。
タフで刺激的な一週間でした。

今日のスナップ
泉 英一さん DESPERADO 代表取締役

とても個性的で尚且つお洒落という抜群のセンスがあるお店です。
友人が出来たので、

遊びに行く→図々しく撮影のお願い→『オッケー』

言ってみるもんすね(笑)

雰囲気ありすぎて直接はとても声を掛けられないような店泉さんの写真を撮らせて頂いて。緊張しましたね(笑)
本当に嬉しかった!ありがとうございます!
こんな方に当ブログにご協力して貰えて感謝です。。。

また是非お願いします(笑)


毎度ご愛読ありがとうございます。
さて、次回のネタは海外で新たな挑戦をしている方について執筆致します!
お見逃し無く!
今後ともごひいきに。

No comments:

Post a Comment