2014/07/11

SNAP #10

Nice to meet you! I'm a fashionblogger.
You can find out favorite style in my blog.
I wanna be my blog for yourself.

Now, today's story is fashionsnap.
I took them pictures in Tokyo.

I found out smart family. They looks so happy.
They took photo with family for the first time in a long time. He said.
I had a good thing!?
They had nice smile. Its made me happy.
Thank you so much!



See you next time!
Thank you for coming to my blog.
Have a good Friday!

Peace!



はじめまして!私はファッションブロガーをしています。
当ブログを通じてお気に入りのスタイルが見つかるといいなという想いで更新しています。
少しでもアナタのお役に立てればと!

さて、本日はスナップのご紹介です。
都内某所(背景で察しが着きますね。)で撮影をして参りましたところ、
お洒落で幸せな雰囲気の家族を発見しました。
話をさせて頂くと、家族で写真なんて久しぶりだと…
照れながら話をして頂きました。

私、良い事しましたかね!?

皆さんの笑顔に私が癒されました。ありがとうございます!

街に出て撮影をする事を始めたばかりですが、色々な方との出会いが何よりワクワクします。このブログをきっかけに何かが生まれることを密かに想いながら継続していこうと思います。

皆様、是非ごひいきに!
それでは、ナイスな金曜日をお過ごしください。


No comments:

Post a Comment