2014/07/06

keko5678 is leather accessories & bags brand.

Hello everyone.
How's going?
I have been slow life on this weekend.
That's enough!

Well, Today's topics is leather accessories & bags brand.
Here!! This is keko5678.
keko5678's designer is my friend.
She is designer & leather dresser.
Her works is unique style. I love it.
My card case made by her. I have used about 7 years.

If you want to buy them, You can see its facebook page "革工房 keko5678".
And you can buy it in the Moribread(天然酵母 森パン
I'll introduce in Moribread tomorrow. You'll not regret!

Thank you for reading my blog.
See you next time! (maybe tomorrow...) 




こんにちわ!
私は今週末のんびり過ごして、十分な休養をとりました。

さて、前回撮影させてもらった革小物のブランドをご紹介します!
写真は上記をご覧下さい。

keko5678

デザイナーが自分の友人なんです。彼女はデザインから縫製まで全て自分でやっていて、彼女の独特の世界観は革小物達を通じて伝わってきます。なんか整いすぎていないところが魅力ですよね。(良い意味ですよ)私はそんなところが気に入っています。
実は、彼女にカードケースを作って貰ってもう7年近く使用していますが、
まだまだ使えます!

ほんの一部のご紹介でしたが、興味がある方はこちらのフェイスブックを見てみて下さい。
革工房 keko5678

また、今回撮影に揚力して頂いたお店で直接購入もできます!
天然酵母 森パン

次回こちらのパン屋さんもご紹介させて頂きます。パン好き必見です。(私もパン好きですから間違いありません)

ご愛読ありがとうございます。
それではまた明日!?

No comments:

Post a Comment