2014/07/07

My favorite bakery "Moripan"

Good morning!
How do you do?
I took fashionsnap in Tokyo. Thanks everyone!

Anyway, I introduced in leather brand yesterday.
Today is a bakery.


It's a near the Takasago station.
It is nice exterior & bright sunlight.
Shop manager took up cooking bread as a hobby.
I ate any bread, It's a delicious! It looks sweety don't it?
Let's take a break!

Please check it out!!
I'll introduce more photo for keko5678.
Have a great Monday!!





おはようございます!
週末は如何でしたか?私はスナップ撮影に出ていました。
また色々な人と出会えて楽しかった。ありがとうございました!

さて、今日は高砂駅の近くにある素敵なベーカリーをご紹介します!

天然酵母森パン

先日の記事のkeko5678を置いているベーカリーです。
素敵な外装、陽の光が入る店内にはオリジナルの可愛らしいパン陳列されています。
何となく店長さんの人柄が表れているような気がしました。
味も食感も私好み!

アットホームな雰囲気で美味しいパンを買うという贅沢。
忙しい毎日にブレイク。ちょっと一息してみては如何ですか?
お近くにお越しの際には足を運んでみて下さい!


さて、まだ紹介しきれていない写真がありますので、それはまた次回に!
それでは今週もがんばって参りましょう!

No comments:

Post a Comment