2015/01/31

SNAP#42

Hi there!
I took snap on Omotesando street.

SNAP#42
Left
Name / James Di Fabrizio
Job / musician, writer

Right
Name / Jessica Morris
Job / entrepreneur

They came from Melbourne.
His rayered style is so cool, denim and tweed jackets and Indian jewelry.
She was only navy color cordinate.
They were so cool although I don't know fashion in Melbourne well
I felt great for them that were the greatest smile. You two make a great couple!

I'm happy!

And then he send me mail, so I resend him the pictures.
He will get them framed for our apartment.
I'm very very happy! My picture is in Melbourne... Amazing!!

Thank you for your cooperation!



Life is like a box of chocolate.


Peace.


こんにちは。
今日のスナップは表参道にて。

SNAP#42
Left
Name / James Di Fabrizio
Job / musician, writer

Right
Name / Jessica Morris
Job / entrepreneur




メルボルンから旅行で来ていたよう。
美男美女で、お洒落。
イチゴに練乳状態です。

彼のレイヤードが凄いです。チンストラップ仕様のノーカラーのシャツ。
これにデニムとツイードのジャケットをレイヤード。
ネックレスはインディアンジュエリーをレイヤード。
物凄いお洒落です。
彼女はネイビーのワントーンコーデ。これも素材やバンダナ柄を合わせてくるというお二人ともアメリカンカジュアルスタイルですごくお似合いです。

メルボルンのファッションってあまり聞かないけど、
お洒落でした(笑)
音楽のイメージが強かったですけどね、やっぱりライフスタイルがステキなんだろうな。

笑顔が素敵で本当に癒されました。
撮影ありがとうございます!

先日、彼がメールをくれて、写真を送ったのですが、気に入ってくれて部屋に飾ってくれるみたい!
なんて嬉しい事なんだ!メルボルンに俺の写真が…信じられない。

そのうち虹色ジーンちゃん行かないかな(笑)


人生とこで何があるか分からないですから。


皆様、いつもご愛読ありがとうございます。
今後ともごひいきに!



No comments:

Post a Comment