2014/10/02

SNAP #29

How's it going?
Autum is coming soon!

I played basketball with colleague.
So exciting!!
Autum of sports.

Anyway, today's topic is a snap#29
I felt from her who enjoy fashion well. And I liked her style.
I wanna be like a her.
Let's enjoy fashion!!


Thank you for your help!

And for all follower of my blog,
Thank you so much.
Next story is coming soon!
Don't miss it!!!



こんにちわ。
随分と秋が深まって参りました。

先日、会社の方々とバスケをしてきました。
新たな一面が観れて楽しかったのと、見せることの恥ずかしさを感じて、まだまだ未熟だなと。

スポーツの秋でした。

さて、今日で29回となりましたスナップですが、
今回ご協力頂いた彼女は本当にオシャレが好きなんだなーと、楽しんでるなーと感じました。写真にも快くOKして下さってありがとうございます!


こんな風になりたいですね。


ご愛読頂いている皆様、いつもありがとうございます。
撮りためた写真を更新して参ります。
今後ともごひいきに!

No comments:

Post a Comment