2014/09/30

SNAP #28 Good convasations

What's new?

I went 3 events for last weekend when I satisfied too.
LOHAS FESTA
Fireworks in Isesaki
The NYC STAND by HEAPS

Thank you my friends! Nice weekend!

Well, Today's snap key word is here.
"Good conversations"
It is a word that Ken Watanabe said in the movie "Last Samurai".

My favorite points.Her hat and glass suits her very much.
His glass and simple coordinate.
All of item looks good on you!!

I enjoyed talking to them. They were good people.
And They look to be close. I was smile!!

Thank you for your nice smile!!


Thank you reading my blog.
Please come again.




皆さん調子はどうですか?

私、この週末に珍しくアクティブに3つのイベントに参加しました。
もうお腹いっぱいです。
今度、その写真もアップしようと思います。

さて、今日のスナップは”Good conversatioons”です。
ラストサムライで渡辺謙さんが言っていたセリフで、なぜか良く覚えています。

小物使い等、雰囲気のある2人でした。
何がGood conversationsかと言うと、私が楽しく撮影をさせて頂いたと(笑)
とっても雰囲気のいい2人で、良い時間でした。
そうでありたいなと常々思っているので、Goodでした!

ご協力ありがとうございます!


それでは、また次回お会いしましょう。
今後ともごひいきに!

No comments:

Post a Comment