2014/09/04

What Is the "BEERBELLY"?!

Hello!!
How are you doing?

I took photo of streetsnap last sunday.
I'll introduce the pics!

Well,Today's topic is "BEERBELLY".

It is the leather bag brand.
I knew it when ivent had held last spring. My friend teached me.
I like the bag soon!

The pics was taken by Photographer / Toshiyuki Wakamatsu.
We visited their basement.
And then we were welcomed by them and beers from all over the world.
They are the "BEERBELLY"!

I bought a backTOTEpack. It's sold out now...
If you want it, please let me know!
I may be able to help you.


Thank you for coming my blog.
Have a good day!

Beers from all over the world

backTOTEpack & Wakaisan(He is a cfatsman)

Wakaisan & Kayamasan(He is a craftsman too)

こんにちわ!
またしばらく間が空いてしまいましたね。

先週末スナップ撮影に行って参りました。
その写真はまた後日ご紹介致します。

さて、今日は"BEERBELLY"について。

ビアベリーって読みます。
レザーをメインにバッグを手がけているブランドで、銀座で開催されていた展示会に友人に誘われて知りました。物を見てすぐに好きになっちゃいました。

私のツボです。

そして後日、工房にお邪魔させてもらいました。
写真は紹介者でもあり、友人でもあるカメラマンの若松さんに撮って頂きました!

皆さんは近くで買ってきたという見たことも無い銘柄を含む世界各国のビールで迎え入れてくれました(笑)
急にお邪魔したのにありがとうございます!
まさに、ビアベリー(ビールっ腹)な方々(笑)

私が毎日使っているバッグはビアベリーさんのbackTOTEpack
今は大好評につきSOLD OUTみたいです。残念。
もし、購入希望の方がいらっしゃいましたらご連絡ください!
万が一力になれるかもしれません(笑)期待はしないでください。

質実剛健なバッグは後日改めて当ブログで紹介できればなと思います。


当ブログをご覧頂きありがとうございます。今後ともごひいきに!

No comments:

Post a Comment