2014/11/18

mythgraphy exhibition snap#34

How's it going?

Today's topics is exhibition of "mythography "

What is mythography?!

Here it is! It's a shoes brand by Takahiro Miyagi.

2015 SS collection
Wing tip shoes is good! Used Other material.
Various material is used it!
Denim, bandana, leather and more.

And new line open next season!

but no more and no less...


I love it's Image photos. It's dope!!

The lastly, Designer's style photo.
He had crazy beard!!
I wear to use as reference his style.

Thank you for your help!


I will update next Thursday. Exhibition Vol.2.
Don't miss it!!

Peace!





こんばんは。
こんな時間だろうが関係無しでございます。

今回は予告通りmythographyの展示会の様子を載せています。

mythographyとは

2015 SS collection
様々な素材を使用したレザーシューズが並んでいました。
レザー、デニム、バンダナなど
どれもクラシックなデザインながらも軽くて履きやすいソールを合わせていたりとデザイナーの宮城氏のアレンジが見事に効いています。

また、この春新しいラインも登場しました。

but no more and no less...


こちらはスニーカーブランドになり、よりトレンドと躊躇した内容でした。
LOOK写真がまたdopeでした。
私は、本当にこの空気感が大好きです。

そんなシューズをデザインする宮城氏のスタイルは唯一無二。
千鳥風に言うのであれば、癖がすごい(笑)
勿論、良い意味です。カッコいいっす。まじに。


宮城さん、撮影させて頂きありがとうございます。


まだまだ、展示会の写真を更新して参ります。(次は木曜更新予定)
乞うご期待下さい!



No comments:

Post a Comment