2016/07/20

TCSS

TCSS at the GREENROOM FESTIVAL 2016.

Photos that people smiling on the wall are very impressive. There are many stylish fashion brands but how many brands that people was been smile? The reason why I love TCSS.

Of course, their products were so cool!
Funky TCSS's stickers. (second and third picture) You can buy it and more surf collections at the below store!

Respect The Critical Slide Society!


Thank you for your time!
See you next!

Peace.

TCSS Photo

TCSS Sticker

TCSS Sticker black and white

TCSS
こちらグリーンルームのブースの写真です。

笑顔のスタッフと訪れた人々の写真が展示してあるのが印象的でした。お洒落でかっこいいブランドは数多くありますが、人を笑顔にできるブランドって言うのはいくつあるんだろう。そんな事をふと考えさせられる物でした。
私がこのブランドを好きな理由がここにあります。

もちろん、プロダクツの素晴らしさは保証します。
そんなグラフィックを低単価で楽しめて、普段の生活に取り入れることができるステッカー達はPORT of CALLで購入出来ます!(リンクは英語の方にあります。)

これから日本では夏本番です。ますますTCSSはじめ、サーフカルチャーの魅力を堪能して暑い日々を楽しみたいですね!


当ブログをご覧頂きありがとうございます!






No comments:

Post a Comment