2016/05/25

SNAP#103

SNAP#103
Name / Tsubasa Koike , Dona
Job / Models

Thank you for your time Tsubasa and Dona!! They are models!!
I took the picture in Shimokitazawa. They came to there especially after going to the NEWoMan opened 25th Mar in Shinjuku.
They wore faded denim and white T-shirts by coincidence. They have cleanliness and freshness so I felt good for them. It is cute that their shoes were black and white.

I appreciated they came to help me day off. Thanks to you, I could take the big smile!

They are to take an active part in magazines and they will continue to be successful!!
I hope to take your picture again!!


Thank you for your time!!
Peace!






SNAP#103
Name / 小池 翼  Dona
Job / モデル

下北沢でスナップを撮らせてもらったのは仕事仲間でモデルの小池 翼さんとdonaさん。
3/25にオープンしたばかりのNEWoManに行った帰り道に寄ってくれました。この日偶然デニムと白Tでかぶったと言ってました(笑)透明感?清潔感?が溢れまくっていて雰囲気が良いんです。スニーカーが黒と白って言うのも何か可愛い。

オフまで撮影に協力してもらって感謝です!その甲斐もあって仕事中はあまり見せないような笑顔が撮れました(笑)

二人は雑誌などで活躍しているモデルさんでこれからもっともっと活躍の場が広がっていくだろう要チェックな二人です。また機会があれば別のお揃いスタイルで写真を撮らせて下さい!


当ブログを御覧頂きありがとうございます。
今後ともごひいきに!


No comments:

Post a Comment