2016/02/04

SNAP#86 Photographer B.Bellabas

SNAP#86
Name / B.Bellabas
Job / Photographer

He is a photographer that he is featured by DER GREIF Germany magazine for photography.
The article is in the magazine. His varied interest in science fiction and social experiments drive him to use mixed approaches, such as artistic, experimental and documentary.

I was shocked by his work. I felt something story that made new emotion for mixed good things and bud things.

You can check his photography here





SNAP#86
Name / B.Bellabas
Job Photographer

ヨーロッパで活躍しているフォトグラファーのB.Bellabasさん。ドイツのフォトグラファー雑誌DER GREIFでも特集をされています。
その記事によると、
私たちは見たり、感じたりする事で全てのモノを知る事が出来ます。そして私たちの生活にちょっとした変化をつける為には、どんな場所でどんな時間を過ごすか、偽りや真実、我々を取り巻く環境や様々な要素を通じて刺激を与える事が重要です。
あらゆる角度からモノ・コトを捉えた彼のアンニュイな雰囲気の写真は人々に影響を与えて、ライフスタイルの変化を与え、今後加速していくだろう。

新たな価値観を生み出す事への挑戦をしている彼は本当のアーティストですよね。写真を見ると何処か見ている人にその意味を問いかけているかのように感じます。ブラックなユーモアたっぷりで戯れているなと。
私が撮影した彼からもそのお茶目な雰囲気が感じられます(笑)
彼の写真から学ぶ事は山程。そして素敵な出会いに感謝です。


いつも当ブログをご覧頂きありがとうございます!
今後ともごひいきに!



No comments:

Post a Comment