2015/09/29

GO! CRAZY CAFE

GO! CRAZY CAFE
We found out the cafe walking to beach from Taito station in last summer.

We came in it at about 16:00. It was so comfortable time.
That's right. We went to cafe when joined TOKYO SLOW DOWN posted last article TAWAMURe.I took some pictures. Please see it below!!
Many arts displayed wall, furnitures material was almost wood. It had gooood taste.
Gentlemen likes the taste doesn't they!? I want to go frequently it like a my basement!!

You can eat hamburger for lunch time, and for dinner time you can enjoy adult mood in bar.

I excited that can feel so good cafe from station dropped by first time.
Cafe's staff and steady customer were good man so we couldn't keep our mind usually.
I'll post next article about them.


Thank you for reading my blog.
See you next time!







GO! CRAZY CAFE
太東駅から海岸までタクシーもいないからと
ブラブラ歩きながら向うある夏の日。
歩いて30分くらいの海岸のすぐ手前に雰囲気の良い店構えのカフェがありました。

お店に着いたのが16時くらいの変な時間だったので店内は常連さんだけでスローな時間が流れていました。先日にアップしたTOKYO SLOW DOWNに行く途中に立ち寄った訳です。
雰囲気の良さに我慢が出来ず写真を何枚か撮らせて頂きましたが、海に良く合う日本では無いような異国情緒溢れる空間が広がっていました。
所狭しと絵が飾られていたり、店内の家具は木製が多く温もりと言うか物々しい印象です。賛否両論あるとは思いますが好きな男性も多いのでは。
個人的には隠れ家にしたいお店です(笑)

昼はボリュームがあって美味いハンバーガーが食べられます。
夜はバーになっていました。

初めて降りた駅でこんなに好きになるお店があるのかと。
そんな良い雰囲気を醸し出しているのは、店員さんと常連さんの感じが良いんです。初めて入った自分らとも話をしてくれて…そういうの良いですよね(笑)普段なかなかそういう場面に遭遇しない私には本当に楽しかったんです。


是非この良さをもっと多くの方に伝えたい!
素敵な店内と気さくな皆の写真は次回アップ致します!


いつも当ブログをご覧頂きありがとうございます!
今後ともごひいきに!

No comments:

Post a Comment