2015/09/16

TOKYO SLOW DOWN

TOKYO SLOW DOWN @ TAITO KIMIZUKA BEACH HOUSE

I went the festival 10th universary last entertament in this summer. It was held to be SLOW DOWN by JAMGLE JAM INC that management several surf brands BANKS , TCSS and afends. Tomohiro Higashida played live!!
And in 10th universary sponsor invited special guest, legend of surfer Brad Gerlach!!

I felled to match music between their style both live.
I could be SLOW DOWN!

You should have your style to looks like so cool T-shirts and shorts.
I think the best of coolest style  inspite of simlple coordinated.

Thank you for reading my blog.
Peace!!









TOKYO SLOW DOWN @ TAITO KIMIZUKA BEACH HOUSE

自分にとって今年最後の夏らしいイベントに行ってきました。
今年で10年目の節目のイベント。BANKS,TCSS,afendsなどのサーフブランドを運営するJAMGLE JAM INC.が東田トモヒロをゲストに迎えデジタルで加速が止まらない時代の中、1日SLOW DOWNして楽しい時間を感じるを提供しているイベント。

今年は10年目ということでシークレットゲストに伝説のサーファー、ブラッドリー・ガーラック氏が参戦。
本人にお会いするのはGREEN ROOM FESと二度目。バックグラウンドもさながらシンプルにカッコいい方でした。

ブランド関係者や、近所のサーファー?もいて街の雰囲気とは海も音楽も人も全く違う自由で個性的で。毎日の多忙なルーティーンの中に疑問を感じていたり、大きな組織の渦に翻弄されそうになっている方には是非味わって欲しい直球がここにはありました。ただカッコイイ事だったり、楽しそうな事を追求していいじゃない(笑)

東田トモヒロさんのライブも初めて聞きましたが、ここに集まっている人の雰囲気とマッチした曲と歌詞。家で聞くのとはまた違った雰囲気で心にぶっささりました。

Tシャツと短パンでカッコ良く見せる為には好きな事を追求して、人と違う生き方を選びそれを楽しむ事が大事なようです。ノースリーブ?サイドががっつり開いたカットソーもサーフならではのデザイン。

来年の夏のスタイルの参考にしようと思います!

いつもご覧頂きありがとうございます!
今後ともごひいきに!

No comments:

Post a Comment