2015/02/14

SNAP#45

SNAP #45
Vassilis Papacristoo
SNOWBOARDER
He came to Japan for snow boarding.
He wored check jacket of BURTON.
He was taller than me is 182cm!!

Do you know that form of snow board deck is different from long time ago.
It was displayed that pointed deck was designed 20 years ago in exhibition of BURTON.

Why do I find oldies attractive...
May somebody finds it too, so somebody makes brandnew oldies.
We feel it nice!!


Wel, see you next time!
Thank YOU!


今回のスナップ
Name / Vassilis Papacristoo
SNOWBOARDER

私は182cmあるのですが、その自分よりも遥かにデカかった。
ブラックウォッチのBURTONのジャケットが目立っていました。
スノーボードをしに日本に着ていたようです。

皆様はご存知でしょうか?今のボードの板は丸いフォルムですが、BURTONの展示会で古いモデルのデッキがディスプレイしてありましたが先がとんがってる今とは違う形でした。

何故か古い物に魅力を感じてしまう。

でも、同じように感じる人がいるから古い物をあえて今作る人がいて、それをカッコいいと思う人がいる。

狙ってそういう物になるんじゃなくて、良い物を求めていったら結果的にそうなった。
みたいなのが理想です。

サッポロのCMでリリー・フランキーが言ってました。
理想のモテ方でモテたい。でもそれを追求すると、結局モテない(笑)

この話関係ないです?自分的には同じ事なんです(笑)


それではまた次回をお楽しみに!

No comments:

Post a Comment