2015/06/13

GREEN ROOM FESTIVAL SNAP#61

SNAP #61
T.C.S.S Hot members
at GREENROOM FESTIVAL

I asked them "Can I take your pictures?" and then some another peoples took them.
Who did you know them??

Recently Japanese fashion trend came from NYC. It change to Portland.
ThereforeI reccomend west coast style that like surf style in CAL and LA.
This is it!! Coooooooool!!
Actually it is the Australian style?

I couldn't take so many members picture on street so it may worth!!
It is one of the best shoot!



Thank you for reading my blog.
See you next time!!

SNAP #61
T.C.S.S.の面々 グリーンルームフェスにて

グリーンルームフェスので撮影した写真の中で一番のインパクトがこの写真だと思います。ちょうどみんな集まっていたので、声をかけて撮影していたんですが、周りも気になったらしく撮影していましたwww
ストリートスナップではなかなかこの人数の撮影も出来ないですし、一度にここまで揃っている事もないでしょう。貴重な1枚になったかなと。値打ち出ないかな…

最近スタイルソースとしてNYスタイルが定番になっていましたが、それがポートランドに移ってきていたり、私は個人的にWset coastスタイルと呼んでいるサーファースタイルに注目しています。
そのお手本がまさに彼らですね。ブランドとしてマークしている1BANKSやT.C.S.Sのメンバーは本当にカッコいい。本物です。実際にはオーストラリアスタイルになるのかな?


グリーンルームフェス写真の折り返しです。
もう少し公開していきますので、懲りずに見てみて下さい。

いつもご覧頂きありがとうございます。
今後ともごひいきに!

No comments:

Post a Comment