2015/05/27

GREEN ROOM FESTIVAL Vol.1 The growlers

I joined GREENROOM FESTIVAL at last weekend.
It's a great day for me. 

Below photo
The growlers
I listened the music first time, I love it!
They likes a 60's-70's west coast music.
Rock, Psychedelic, country... 

Their music much of surf style! 

I took so many many pictures, I'll post its my blog!!
Please check it!!

Thank you for coming in my blog.
See you next article!


週末、初めてグリーンルームフェスに行ってきました。
フェス自体の雰囲気とそこに集まる人の雰囲気がとても心地良く、日々の疲れを浄化するには最適な時間でした。
音楽の他にもファッション、フード、カルチャーなどがクロスオーバーをして色んな人が集まっているのも魅力ですね。

今回はかなり写真を撮ってきたので、小出しに更新していきます!

まずはThe growlers
Woodstockを彷彿させる様なサイケデリックな音楽が、雰囲気にすごくハマってました。TCSSのメンバーがノリノリで聴いてたのが、更に良い空間にしていました(笑)

昼間っからお酒を飲んで屋外で聴くにはオススメです。ちょっとトリップして浄化されます。


他の写真も続々とアップしますので、是非見て見て下さい!
ご覧頂いている皆様、いつもありがとうございます!
今後ともごひいきに!



No comments:

Post a Comment