2014/04/08

SNAP #2

Hello.
How are you?

I went to look cherry blossom.
And took photo.
I will be site up one of these days.

Today's topic is SNAP.

Name/Ryo
Favorite item/Sneaker;EYTYS
He likes a cork insole that it is comfortable!

He is cloth buyer.
And he is my best friend!!

Thanks a lot!

Please next time!?

Thank you for reading.
Good night!!

--------------------------------

こんばんわ

先日近所にお花見に行ってきました。もちろん写真もたくさん撮りましたよ。
季節物ですからね。
気が向いたら散り行く前にご紹介したいところ

さて
今日はSNAP#2でございます。

名前/りょう
お気に入りアイテム/スニーカー;EYTYS
コルクのインソールが調子いいっす!

彼は私の数少ない心許せる友人です。
そんな彼はアパレルのバイヤーやってます。イケてます(笑)
彼も今回のスナップの相談をしたら心良く協力してくれました。
ありがとう!

また宜しく!

いつもご愛読ありがとうございます。
おやすみなさい。


No comments:

Post a Comment