2014/03/14

Tools

How are you doing?
Recently It is warm outside.

Today I introduce coffee's tool.
The coaster!Here it is.
I got it at the free market.I like the design.




The first, is my favorite.

AMSTEL GOLD RACE is a road bicycle race held (mostly) in the southern part of the province of Limburg, Netherlands.
It is the most important road cycling event of the Netherlands.

1990's winner was Netherlands.

Next race is coming soon in this spring.

It is just a coaster.
Just a tool.
But it has various history.
That's goooood!!


こんにちは。
暖かくなってきました。
そろそろ花見の企画の頃ですね。

さて、今回はコーヒーに因んだツールに話を展開します!

まずは、コースターです。渋いですか?
フリマでデザインが気に入って購入した物を使っています。

一番の良く使うのが真ん中。
AMSTEL GOLD RACE
1966年から続くロードバイクのレース。ベルギー、オランダの田舎では最大ロードバイクレースらしい。
コースターを見ると21.APRIL '90とある。ちょうどこの年はオランダの選手が優勝している。

今年のレースも春に開催予定ですね。

自分のイメージでは
カンヌ国際映画祭に日本アニメとして初出品された

茄子アンダルシアの夏


あれはスペインですけどね。

ちょっと話がそれました(笑)

コースターで長々語ってしまいました。結局コースターはコースター。
でもその背景が興味深いなと思います。
それがお洒落=たわむれなのかなとww

No comments:

Post a Comment