2014/03/08

Fashion Trend Sampling


Hello!
I went to Yokohama last week.
There is built new shopping building across from art museum.
There is my favorite place.

It is the MARK IS MINATOMIRAI.I like its concept.
I focused on Lifestyle shop.
http://www.mec-markis.jp/mm/

There are cloth shop,interior shop,and lifestyle shop.

It's awesome!!!There is my new favorite place.
I went to Yokohama so as to take the snap photos.
I want to feel the street trends.
but......I could not do it.
I felt nervous...

So,I will take a snap photo this month!!

Coming soon...


こんにちは!
先週横浜に行ってきました。
そこにお洒落な建物が美術館の向かいに出来ていました。
ここは元々自分の好きな場所だったのに…

MARK IS みなとみらい
コンセプトがすごく良い。

concept----------------
この新しい施設は、街に生きる人々のしあわせを育む場所として生まれました。
生まれたばかりの街には、賑わいと新しい生活スタイルを形づくっていきたい。
成長をつづける街には、新鮮な価値を添え、成熟を後押ししていきたい。生活の中心地、そして礎となるために、街とともに成長し、これから長く深く愛されつづける街と人のランドマークになっていきたい。“ MARK is here.” ほら、ここが、ランドマークです。そんな想いを込めて、「MARK IS(マークイズ)」と名づけました。
-------------------------

ライフスタイル提案のお店が気になります。
自分の趣味に合うお店が多く、新たなお気に入りを見つけました。



余談ですが、横浜に素敵なファッションのサンプリングの為SNAPを撮りに行ったのですが、成し得ず。

近々、SNAPの掲載を致します。
期待せずお楽しみに...

No comments:

Post a Comment