2021/04/02

SNAP#300 Yuya Nara

What’s going on?

Spring has arrived in no time. Takako Matsu is the editor-in-chief of a style blog game that will be positive when spring comes tomorrow.


SNAP # 300

Hair & Makeup Artist / Yuya Nara

Instagram

@yuyanara


When I was a college student, my goal was to appear in a magazine snap, and when I went shopping in Harajuku and passed in front of GAP, I was thrilled. At that time, I thought that this person was cool every time. did. At that time, I wasn't a beautician, so I was looking at it quite early.


I think the coat and shirt are UNUSED.

It's cool.


It would be cool if I saw me now while remembering when I was young. Will you respect me? I don't know why.

I'll go see you when spring comes tomorrow.


What’s going on?
あっという間に春到来。松たか子の明日、春が来たらを聞いて前向きになるスタイルブログ戯の編集長です。

SNAP#300
Hair & Makeup Artist / 奈良裕也
Instagram

私が大学生の頃、雑誌のスナップに載るのが目標で原宿に買い物行ってGAP前を通る時ドキドキしてたその頃、毎回この人載っててイケてるなーって思ってたのが奈良さんでした。当時は美容師になる前だったから結構早めに目を付けてました。

コートとシャツはUNUSEDかな。
カッケーな。

若かりし頃を思い出しながら当時の俺が今の俺を見たらイケてんじゃん。とリスペクトしてくれるかな。とか訳の分からない事を思う。
明日春が来たら君に会いに行こう。

No comments:

Post a Comment