2015/08/18

SNAP#68

SNAP#68
Job / apparel ( next men's wear)
Name / Ashley Connell

What's next??
NEXT Retail, a chain of more than 500 stores in the UK.


1864J Hepworth & Son, Gentleman's Tailors is established in Leeds, England.
They started womenswear brand since 1982. Nowadays they extended menswear, kids & interior. They treat all life style items.

He wore striped T-shirts, hat & bandana that the style suits you very nice!
The style was presented his identity in spite of coordinated for basic item.
Because he had deep characters!
This is the gentleman's style.


Thank you for reading my blog.
Peace!
SNAP#68
Job / next menswear
Name / ASHLEY CONNELL

遠目で見て凄く気になる二人組だったのですが、声をかけらなかったのですが、その後偶然また出会ったので撮影をお願いしました。

仕事は何をされているんですか?
→ファッション関係だよ。
この風貌はそうなのかなと思いました。

インスタグラムのアカウントある?
→ごめん。今お腹すいてるから(笑)ここに連絡して!
と言って名刺を頂きました。nextのmenswear 担当の方でした。

イギリスで500店舗を構える創業150年の老舗です。
19世紀にテイラーとして開業後120年経ち、会社は1982年にwomensからブランドをスタート。
今ではmens、インテリア、キッズと全てのライフスタイルを網羅するラインアップにまで商品の枠を広げています。

ボーダーTとバンダナ、ハットの組み合わせがここまで似合う方はなかなかいません。
ベーシックなアイテムの組み合わせでも個性を出す事は出来るんです。
それはファッションは所詮見た目だと言う物理的な目線では無く、バックグラウンド、個性の現れとしてのファッションなんだと。


更には、それを語らない美学というのもありますよね。
奥が深い…


いつもご覧頂きありがとうございます。
今後ともごひいきに!


No comments:

Post a Comment