2014/06/17

SNAP #7

What's up?
I hadn't been sleeping well recently.
Now,I'm refreshing!
Because,my mind was at ease last weekend.

Anyway Today's post is Fashionsnap!

The black is much for them.
Especially I like that he wear black and color of accent.

He took picture for me.
He had nice smile.So many thanks!!



皆様如何お過ごしでしょうか?
私、ここのところ寝不足でしたが、週末のんびりしてすっきりしました!

さて、本日もスナップ行きたいと思います。

また、黒の着こなしが光る2人。
特に小物に色を持ってくるあたり、素敵ですね。

私が撮影していると、彼がその姿を撮影してきたり、気のいい2人でした。
ありがとう!!

No comments:

Post a Comment