2016/04/12

SAVE KHAKI 16SS


SAVE KHAKI
Took the picture in February.

We could feel spring from store's window still continued cold days.
The store is the SAVE KHAKI that I introduced in this blog before. I love it's show window.
Do you think "Is it simple?". I know.
I felt cool it although I love like a Ralph Louren store's window that a pile of clothings and interiors were displayed roughly. So it is a simple and good taste.

SAVE KHAKI
It started in NYC. Their clothing were made in USA.

Designer wanted to rescue khaki(chinos). It is a source of brand name.
So their designed clothing match styling with chinos. Please go to SAVE KHAKI one time if you look for chinos and compatible item with khaki!


Thank you for your time!
Peace!
2月撮影。

まだ肌寒い日が続く中ショップのディスプレイは新しい春を感じさせてくれます。
以前にも紹介したキャットストリートのSAVE KHAKI。
いつもディスプレイがカッコよくて気になるお店です。撮影時のウィンドウは植物がメインになっていてシンプルなのに引き込まれるものがありました。
これシンプル?と思う方もいらっしゃるかもしれません。元々ラルフローレンのようにボリュームのあるアメリカらしい(私の感覚では)ディスプレイが好きな私にはこのボリューム感でもアメリカの無骨なカッコよさを感じられるところが凄いなと思ったんです。

SAVE KHAKI
全ての商品がメイドインUSAというこだわりのあるNY発のブランド。

使用されている生地はウォッシュがかかっていたり淡いトーンで染められていたり、気負わずに着られる実用性のある服作りがファッション業界でも注目を集めています。
チノパンを救いたかったというデザイナーの意志がブランド名の由来になっています。
チノパンを探している方、チノパンに合わせる物を探している方は一度足を運んでみると新しいスタイリングが発見できるかも。


しばらく更新がスローペースでしたが、更新したい写真が控えていますので気持ち加速していきます!

当ブログをご覧頂きありがとうございます!
今後ともごひいきに!

No comments:

Post a Comment